søndag den 14. juli 2013

Ferieidyl hos Bedstemor...


Så kom jeg hjem igen efter ferie/weekend hos min dejlige bedstemor. Det er en tradition, at min fætter og kusine og jeg tager ned til min bedstemor i 3 dage og holder en mini sommerferie med masser af hygge. Det har været fantastisk vejr, og vi har siddet udenfor på gårdspladsen og hygget os med hver vores bog, siddet inde og spillet ludo og 500 og spist en masse lækker mad (man er aldrig sulten, når man opholder sig hos min bedstemor!). Jeg fik læst "Dracula" af Bram Stoker færdig, og jeg mangler nu kun 20 sider af Jorge Luis Borges "Fiktioner", så lidt blev der da læst. Begge skal nok blive anmeldt her på bloggen en af de kommende dage!
Sommerferier hos Bedstemor har været en konstant tradition i  mange år efterhånden, og hvert år når jeg kommer hjem, er jeg så utrolig glad for at have haft sådan nogle dejlige stille og rolige dage i godt selskab.

3 kommentarer :

  1. Hvor lyder det dejligt. Jeg ser frem til din anmeldelse af Dracula!

    SvarSlet
  2. Det lyder utrolig idyllisk. Forhåbentlig mødte du ingen ulve på vej til din bedstemor. ;) Jeg ser også frem til din anmeldelse af "Dracula".

    SvarSlet
    Svar
    1. Heldigvis ingen ulve, kun en meget sød sort labrador :D

      Slet