søndag den 17. august 2014

Bøgernes Univers er nu også på facebook!

 
 
Jeg har i lang tid overvejet, om jeg skulle tage springet og oprette en side til bloggen på Facebook, jeg er nu sprunget ud i det, og Bøgernes Univers er (endelig!) at finde på Facebook! Her vil jeg linke til nye indlæg samt opdatere på læsning og litterære oplevelser. Jeg vil blive rigtig rigtig glad, hvis I har lyst til at "synes godt om" bloggen derinde. Det er for mig bare rigtig spændende med endnu et supplement til bloggen, endnu en ny dimension at udforske; twitter, tumblr og instagram benytter jeg mig allerede meget af, og jeg nyder at følge med hos andre og selv opdatere. Facebook bliver et nyt sted, hvor jeg kan skrive om bøger og læsning, og det glæder jeg mig virkelig meget til.

Bøgernes Univers på facebook er at finde på: https://www.facebook.com/bogensunivers

2 kommentarer :