onsdag den 12. juli 2017

Store bogoplevelser i sommerferien #2


Sommeren lader stadig vente på sig, men derfor kan man jo godt læse nogle gode bøger.

Lige nu er jeg i gang med at læse The Murder on the Orient Express, af Agatha Christie. Den er perfekt til en sommeraften i regnvejr. Faktisk fandt jeg ud af, at den slet ikke egnende sig til at blive læst i solen, da jeg en varm eftermiddag ville læse et par kapitler, ja mere nåede jeg ikke lige, og det var måske meget godt for i 3 dage var mine knæer helt røde og monster-solbrændt - typisk.

Det er første gang, at jeg læser en roman af Agatha Christie, jeg har ellers set helt utrolig mange af filmatiseringerne af både Miss Marple og Hercule Poirot. Indtil videre er jeg rigtig begejstret for bogen, og det bliver bestemt ikke sidste gang, at jeg læser en af Christies mysterier, for bogen er rigtig godt skrevet, hurtigt læst og har et spændende persongalleri.

Er I i gang med en god bog?

Ingen kommentarer :

Send en kommentar