lørdag den 18. november 2017

Mit BogForum 2017 #3 - Højdepunkter i billeder

Kronprinsesse Mary fortalte om sit arbejde med kvinders rettigheder specielt i Afrika i forbindelse med udgivelse af bogen #Childmothers.

Igen i år bød BogForum på masser af spændende og sjove oplevelser. Dette er det tredje og sidste af i alt tre indlæg om, hvad jeg blandt andet oplevede i løbet af weekenden. (Læs de to første her og her.)

Det er svært at nå rundt om alt det, som man oplever i løbet af tre dage på BogForum. Her er billeder fra nogle af højdepunkterne.

Johan Olsen fortæller om universet og sin bog Bogen om Verden! Han siger forresten, at ser man en sølvfisk, så skal man hilse på den og sige "F**cking godt gået!", den har nemlig overlevet mere end de fleste!




Momolydbog er altid et højdepunkt: Her med en fullcast oplæsning af et uddrag af 1001 Nats Eventyr.
Jan Priiskorn Schmidt (til venstre) fortæller om sin tid som barnestjerne i bogen. De fleste vil kende ham som Jan i Min Søsters Børn. Han har skrevet bogen Barnestjernen fra Bryggen.


Peter AG fortæller om bogen Julekalenderen.


Michael Falch fortæller om sin selvbiografi Til grænsen.
BogForum 2017 blev endnu en fantastisk oplevelse, og jeg glæder mig allerede til næste år!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar